Advertisement

Bonson - 'Nie czuję już miłości' feat. ADM, Natalia Sumpor (BraKe Blend)

Bonson - 'Nie czuję już miłości' feat. ADM, Natalia Sumpor (BraKe Blend) BraKe na instagram:

#Bonson #ADM #Lovesong #SadSong #Puzzle #Miłość #Szczęście

tekst:

[Refren: Natalia Sumporx2]
Masz problem,no bo nie wiesz, co myśleć
To, co było nie jest takie magiczne
Ale nadal masz w sobie tą iskrę
I dobrze wiesz, że ona szybko nie zniknie

Chcesz mi coś zarzucić, klnij i to porządnie
By twoje słowa tu zrobiły mi cokolwiek
I kiedy kocham, nienawidzę brzmi podobnie
To centymetry tylko dzielą nas od blizn po wojnie
Kiedy emocje biorą górę, śpi rozsądek
I chyba przez to wyciągamy wnioski zbyt pochopnie
Myślałem, że mnie znasz, jest chyba dziś odwrotnie
Skoro każdym słowem mam ochotę zamknąć drzwi ponownie
Iść pod prąd chce i nie słuchać dobrych rad co krok
Każde słowo boli jakbym tu dostawał w twarz co krok
Ty podaj rękę, za mną chodź, a niech się patrzą
Choć spojrzenia bliskich bolą bardziej, chyba znasz to, co?

Za każdy cios, który wziąłem na klatę
Za każdą bliznę, którą widzę w lustrze
Za każdy błąd pewnie trochę zapłacę
Ale pomyśleć o tym przyjdzie później
Przykre w kurwę

[Refren: Natalia Sumporx2]
Masz problem,no bo nie wiesz, co myśleć
To, co było nie jest takie magiczne
Ale nadal masz w sobie tą iskrę
I dobrze wiesz, że ona szybko nie zniknie

[Zwrotka 2: ADM]
Jesteśmy do siebie przywiązani
Przywiązaliśmy się do siebie sami
Jedna pętla my cztery ręce
W końcu sznur pęknie któreś z nas gdzieś odejdzie
Mija czas i się w końcu wszystko pieprzy
Czas rozwiązuje wiele nie tylko więzy
Pytasz czy wyjdziemy wieczorem razem gdzieś
Nie wiem może się napije i zdradzę Cie
Wszystko to widzę jak przez mgłę
Nie wiem gdzie idę tracę sens
To nie możliwe każdy sen
Wspomina mi jak tracę Cię
Jak widzę własną przyszłość z wszystkimi nie wartymi nic
Czy z jedną wartą wszystko
Mało rozumiem, jeśli mam być szczery
Czy łączymy się tu tylko po to żeby się rozdzielić
Nie znam się na uczuciach jak mówisz pokaż je
Nie wiem, co mam mówić chyba nie kocham Cię

[Refren: Natalia Sumporx2]
Masz problem,no bo nie wiesz, co myśleć
To, co było nie jest takie magiczne
Ale nadal masz w sobie tą iskrę
I dobrze wiesz, że ona szybko nie zniknie

hip hop,rap,smutek,jesien,puzzle,jej juz nie ma,majo,taco,hemingway,tesknie,edzio,piekielny,tkm,tmk,szusty,kms,quebonafide,stracilem,cie,kocham,milosc,biszu,planet anm,huczuhucz,skor,to koniec,bardzo boli,ranisz mnie,na doła,niezgodna,bisz,gorzki,smak,samotnosc,kali,bezczel,obi,płacz,uśmiech,łzy,chada,peja,sokół,

Post a Comment

0 Comments