Advertisement

HOWDY! MAMMA 50 ÅR | vlogg

HOWDY! MAMMA 50 ÅR | vlogg ☆Undrar ni något så ställ frågor i kommentarsfältet!

♥♥
Glöm inte att ge tummen upp och prenumerera på min kanal. Jag lägger upp hårvideos på fredagar och vloggar på random dagar däremellan. Har ni några frågor så ställ dom här under så svarar jag så fort jag kan!
♥♥


Kika in på och
följ på instagram @colorsofwonderland
Ni hittar facebookgruppen på


💻Jag använder Premiere Pro
📷 Iphone X och canon EOS 700D samt Canon legria mini X

♬Jag använder vanligtvis musik från Epidemic Sound♬
www.epidemicsound.com

Eventuella bilder som inte är privata kommer från google.

colors of wonderland,frisör,göteborg,colorsofwonderland,hår,hair,bästa frisör,tutorial,FÖDELSEDAG,howdy,wild west,cowgirl,cow girl,costume,maskerad,temafest,nygift,kaktus,kostym,klä ut sig,inspo,fest,party,födelsedagsfest,flätor,cowboy,ullared,lada,landet,country,lantligt,

Post a Comment

0 Comments