Advertisement

Dyson V11 - lever den upp till hypen?

Dyson V11 - lever den upp till hypen? Kan en Dyson V11 Absolute verkligen vara något för en konservativ städare som jag? Låt oss testa!

Videon är i samarbete med Dyson.

Jag älskar ju att städa. Det ska vara kul och det ska vara effektivt. Har varit något skeptisk till Dyson men eftersom Dyson V11 Absolute vann Råd & Röns bäst i test av sladdlösa dammsugare så fanns det ett skäl att testa.

Köper man den direkt från Dyson får man testa den hemma i 100 dagar. Är man inte nöjd får man pengarna tillbaka.
Läs mer om den och köp här:

Prenumerera:
Bli MEDLEM och få mer material:
Facebook:
Instagram:
Podcast "Struntprat med Andreas och Johan":
Nyhetsbrev:

- Länk märkt * är en affiliatelänk och jag får provision för köp som görs via den eller klick som den genererar. Jag väljer alltid själv ut vilka produkter jag marknadsför på det här sättet.

matgeek,johan hedberg,dyson,dyson v11,dyson v11 absolute,

Post a Comment

0 Comments