Advertisement

Onar X Bonson - 'Smutek' | BraKe Blend

Onar X Bonson - 'Smutek' | BraKe Blend BraKe na instagram:

#onar #wiatr #bonson #tam #mnie #spotkasz #kocham #sad #smutek

tekst:

Bonson:

Jestem typem przy barze, który sam opróżnia szklanę
Zbyt długą opowieścią, którą dzieli się z barmanem
Nieśmiesznym żartem, który wciska jakiejś dupie
W jego oczach - jak się przyjrzysz – to zobaczysz ten sam smutek
Jestem jego wyjściem z baru
Wyciem do księżyca
Jego synem, bratem
I storytellingiem jego życia
Jego krwią na betonie, kiedy z bramy ruszą chamy
I awanturą w domu, kiedy wejdzie tam spłukany
Jestem wzrokiem matki, kiedy czwarty dzień Cię niesie wóda
Jej nadzieją, że się uda jednak
Jej sercem które pęka, bo musiałeś uciec
W jej oczach - jak się przyjrzysz - to zobaczysz ten sam smutek
Jestem jej przebaczeniem, dłonią i uśmiechem
Kiedy wrócisz jednak cały i przeprosisz, i znów będziesz
Jestem historią jej życia, Twojego życia
Usiądź wygodnie i oddychaj

Onar:

Ref.
Rozmawiasz ze mną ale mnie w środku nie ma, proszę
weź się nie gniewaj, to nie dotyczy nas,
patrzysz mi w oczy, są puste jak kawałek nieba,
stoimy tu jak drzewa, którymi smaga wiatr (2x)


mówisz że jestem małomówny, zawsze czułem się nierówny
wobec tych z dobrych domów pełnych rodzin, ludzi
i tak wziąłem i nasiąkłem jakbyś wziął jebaną gąbkę,
byłem czysty, chłonąłem co najgorsze, w kółko co dzień,
chciałem szybko dorosnąć, samotny pośród osiedlowych orląt,
to dodaje skrzydeł i podcina je jak kosą,
wsparcie, nie miałem go na starcie, nie szukam wymówek
ciężko się tu unieść kiedy bliski cię dołuje,
ten najbliższy, który powinien nieba Ci uchylić,
mówi nie dasz rady, ty mu ufasz, głupi i naiwny,
tak siedzimy przy obiedzie, patrzymy się na siebie,
pełne są talerze, gęste powietrze od niedopowiedzeń,
możesz rzucać jedzeniem, we mnie rzucać mięsem,
siedzę, mam szklane oczy jakbym do obiadu jebnął setkę,
siedzę, ty coraz mocniej, ściskasz mnie za rękę,
cały czas z tobą siedzę ale puste jest to miejsce.

Ref.
Rozmawiasz ze mną ale mnie w środku nie ma, proszę
weź się nie gniewaj, to nie dotyczy nas,
patrzysz mi w oczy, są puste jak kawałek nieba,
stoimy tu jak drzewa, którymi smaga wiatr (2x)

hip hop,rap,bonsoul,tesknie,kocham,lovesong,drama,zeus,była,piekna,samotnosc,kali,bezczel,kartky,quebonafide,planbe,GUZIOR,małpa,edzio,piekielny,na doła,płacz,milosc,majo,paluch,wodka,dziwki,koks,taco,heminghway,wybacz,mi,przepaszam,oddychaj,ja bym,oszalał,tesknilabys,za mna,huczuhucz,skor,

Post a Comment

0 Comments