Advertisement

お気に入り装備の私のリンクを決めました(イラストメイキング)I decided the link costume that I liked. (Illustration making)

お気に入り装備の私のリンクを決めました(イラストメイキング)I decided the link costume that I liked.  (Illustration making) トレードマーク的なものです
このリンクはPecoリンクだ!と思われるよう活動を続けて行きます
ということで少し前からアイコンもそれ仕様に変えているのですが、折角なのでアイコンのこのイラストのメイキングを動画にしました!
これを機に絵に興味を持つ人も増えたらいいなぁ
これからもよろしくお願いします!

It's a trademark
This link is a Peco link! I will continue my activities as I think
That's why I changed the icons to the specifications a while ago, but I made a video of the making of this illustration of the icon because it was a cornerstone!
Hopefully this will increase the number of people interested in painting.
I look forward to working with you!

ゼルダの伝説,ブレスオブザワイルド,BotW,Breath of the Wild,Zelda,Nintendo Switch,イラスト,描いて見いた,メイキング,

Post a Comment

0 Comments