Advertisement

ENES BATUR 'un GÖZÜNDEN 72 SAAT !!

ENES BATUR 'un GÖZÜNDEN 72 SAAT !! Ben Enes Batur , 72 saat boyunca Enes Batur'un günlük hayatında arkadaşlarıyla sohbetleri, eğlenceleri, tüm doğallığıyla yeni vlog serimiz sizlerle , güzel ve eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.

Kanala Abone OL :

ARABADAN ELİNİ SON ÇEKEN KAZANIR ?! #2 :

Sosyal Medya:
İnstagram ►
Twitter ►

İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com

Merhaba Ben Enes Batur , Youtube Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !

İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

enes,araba kazanmak,ödüller,enes batur,enesbatur,ndng enes batur,challenge,komedi,enes batur ndng,türkiye,tr,ndng enes,ndng,ndng batur,batuber,trend,türkçe,popüler,en komik,gülmek,challange,güzel,vlog,newdaynewgame,batur ndng,turkey,turkish,72 saat,yeni vlog,buse plan,kafalar,bilal hancı,mizah,eğlence,gece,arkadaş,dost,friend,best friends,normal,bir,gün,enes batur normal,24 saat,saat,enes batur un bir günü,normal enes batur,

Post a Comment

0 Comments